sobota 30. listopadu 2013

On My Wishlist (8)


 Meme z dílny Book Chick City 

O co jde?  
Cílem je ukázat pár knih, které bychom si přáli mít na své knižní poličce. 
Může jít o nevydané knihy, nově vydané knihy i knihy už dávno vydané.

Death Note - Zápisník smrti 6

Jeden z členů mocné firmy Jocuba je nový Kira... a L na něj začíná líčit past! Jenže políčit na někoho, kdo vládne nadpřirozenými schopnostmi, není žádná legrace, zvláště když nikdo pořád ještě neví, jak ty schopnosti vůbec fungují. V sázce je ovšem hodně, a tak je nutné riskovat.

No, co k tomu říct. Doma mám už 5 dílů této mangy, jo touto mangou začala moje posedlost. Minule jsem vběhla do knihkupectví a vzala čtyři díly najednou (já byla spokojená, jen má peněženka těžce zaplakala a stále mi to nechce odpustit). 
Zatím, ale nevím, kdy se mi poštěstí koupit si další díl. V tom tak trochu spoléhám letos na Ježíška :)








Gantz 2

Hiroja Oku
Anotace: 
„Vaše životy skončily.
Jak prožijete ty další, je jen a jen na mně.
Tak se věci mají.“
Tohle varování dostala skupina lidí, kteří byli v okamžiku své smrti teleportování do bytu, ze kterého se nedá utéct. Černá koule, která si říká Gantz, vysílá Keie Kurona, jeho přítele Masaru a nahou sebevražedkyni Kišimoto do ulic Tokia, aby bojovali proti děsivému cibulovému mimozemšťanovi. Na své straně mají zbraně a obleky vylepšující jejich schopnosti... proti nim stojí nejen smrtící protivník, ale i bojová nezkušenost a neznalost pravidel. 
Ale to nehraje roli. Přestože jsou mrtví, mají poslední zoufalou šanci bojovat o svůj život. A taková šance se nesmí promarnit. I když je pro ni nutné zabíjet

Já vím, jsem naprosto příšerná, další manga, když já si, ale nemůžu pomoct. Tuhle mangu jsem začala číst hlavně díky Knižnímu pořadu, kde na něj byla velmi pochvalná recenze a já musím uznat, že měli rozhodně pravdu. Už se moc těším na další díl, snad by se taky mohl objevit pod stromečkem a když ne, půjde se opět venčit peněženka...

Žádné komentáře:

Okomentovat