pátek 29. listopadu 2013

Jsem opět zpátky



Zdar,
hned na začátek musím říct, že se za sebe velmi stydím. Udělala jsem si menší/větší prázdniny od blogu a vůbec jsem nedala vědět, doufám, že jste na mě však ještě úplně všichni nezanevřeli, protože já hodlám na tom svém malém kousku blogového světa pracovat dál.
Když už jsem se dostala k tomu, že opět píši, tak se alespoň trochu musím pochlubit, že jsem byla tento měsíc na setkání Národního parlamentu dětí a mládeže v Praze a bylo to super (možná se o tom někdy více rozkecám).
No tak to by asi bylo všechno k mému návratu. Jen chci ještě podotknou, že se budete moct těšit na mě (jak jinak) v šílenější, ujetější a upřímnější podobě (začala jsem to pilovat). Plus asi teď ode mě uslyšíte spoustu řečí na téma anime a manga.
Tak to už asi vážně bude pro teď všechno a já se jdu vrhnout rychle do psaní, protože jsem si právě uvědomila jak moc mi to chybí a taky, že musím dopsat zápis ze zasedání zastupitelstva ve Vratimově a článek k setkání Národního zastupitelstva (jejda, já jsem oblíbená až to není pěkné *ironie*) a pak už se konečně vrhnu na nějakou recenzi popřípadě šílenou úvahu.





Žádné komentáře:

Okomentovat