čtvrtek 1. srpna 2013

Letní knižní HOP

Co si takhle zasoutěžit? Rozhodla jsem se, že se taky přihlásím do Letního knižního hopu, který pořádá Cathy. Toto je vlastně první soutěž na tomto blogu, tak doufám, že si to užijete a přeji všem hodně štěstí.

PRAVIDLA
Soutěž probíhá od 1. do 15. srpna 2013
Zúčastnit se můžou čtenáři s českou doručovací adresou
Do soutěže vstoupíte vyplněním soutěžního formuláře
Každý se může účastnit pouze jednou
Výherce bude vylosován pomocí random.org
Jméno výherce bude uveřejněno do 22. srpna 2013
Výherci pošlu mail, na který musí odpovědět do 48 hodin, jinak losuji někoho jiného


VÝHRY
Vybrala jsem dvě knihy, které jsem nedávno koupila (já osobně je ještě nečetla, ale mám je doma ještě jednou). Pokud bude velký zájem, tak budou dva výherci (proto se ve formuláři ptám kterou knihu byste raději), když zájem nebude, poputují obě knihy jednomu člověku....
O co tedy soutěžíme, o knihy Jestli zůstanu a Věčný polibek temnot

3 komentáře: