pátek 16. srpna 2013

Jedno malé oznámení



Moji milý čtenáři,
musím vám s lítostí oznámit, že jestli to takhle půjde dál, tak už v životě nic nenapíšu...
Dneska jsem si psala s jednou mojí kamarádkou, které jsem před nějakou dobou půjčila jednu knížku (to je důležité!). Přišla jsem na hroznou věc (věděla jsem to už dlouho, ale musím o tom prostě poreferovat). A dostala jsem hroznou chuť někoho zabít, kdyby jste viděli v jakém je ta kniha, kterou jsem jí půjčila stavu pochopíte, moje milovaná knížečka vypadá jako by ji rozkousali myši a to jako vážně.
Ve svých představách jsem brala velkou sekyru, takovou tu vikingskou, jestli víte co mám na mysli a zabíjela. Jestli ještě někdy někdo udělá mým milovaným knížečkám cokoliv, byť jen lehce ohne rožek, mé představy se stanou skutečností a já už v životě nic nenapíšu, pochybuji totiž, že ve vězení mají připojení na internet.
Mockrát ti děkuji Evo!
PS: berte prosím celý článek s nadhledem, já nikoho v nejbližší době nezabiju a Eva to taky přežije ve
zdraví :D toto je jen malá vsuvka, kterých si budete od teď užívat spoustu....



6 komentářů:

  1. Já vím...nojo vypadá hrozně :/ zkoušela jsem tu obálku nějak narovnat... Nejde to no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se radši ani nevyjadřuj nebo to fakt nepřežiješ :D

      Vymazat
  2. Chápem tvoje rozhorčenie. Aj mne sa už stalo, že mi knihu vrátili v dezolátnom a po asi tretej takejto skúsenosti som si povedala, že knihu požičiam už tomu, u koho naozaj viem, že na ňu dám pozor (takže takmer nikomu) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Božátko, vím, jak trpíš... ale to zvládneš :D Nás knihomoly to jen posiluje!

    OdpovědětVymazat
  4. A preto ja nepožičiavam knihy... ani najlepšej kamarátke nie :D
    Mala som pár negatívnych skúseností :D

    Tak nech ti kúpi novú :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vím jaké to je :(, taky se mi to stalo a nadávala jsem sama pro sebe celý tři dny :DD

    OdpovědětVymazat