pátek 26. července 2013

Sladká políbení (6)

Toto meme má na svědomí Syki.

O co jde? 
Jde o to vybrat si úryvek z knihy, který je něčím romantický a přepsat jej.

Příspěvek může obsahovat spoilery!!!

Hostitel
Stephenie Meyer
"Kdybys odtud odešla, žila bys navždy."
"Ano, to bych mohla." Povzdechla jsem si. "Pochop, lidé mají nejkratší délku života ze všech druhů, kterými jsem kdy byla, s výjimkou Pavouků. Máte na všechno tak málo času."
"A nemyslíš tedy...," Ian se odmlčel a naklonil se blíž ke mně, takže jsem viděla jen bělmo a temný safír jeho očí. "Nemyslíš, že by sis z toho času měla užít co nejvíc? Že bys měla žít, dokud jsi naživu?"
Nepředvídala jsem to jako u Jareda. Iana jsem neznala tak důvěrně. Melanie si to také uvědomila až zlomek vteřiny předtím, než se rty dotkl těch mých.
Ne! 
Polibek s Jaredem to nepřipomínalo ani v nejmenším. Tehdy ta reakce byla bezmyšlenkovitá, ryzí touha. Jiskra v kanystru benzinu. S Ianem jsem si nebyla ani jistá, co vlastně cítím. Všechno mi připadalo kalné a rozmazané.
Rty měl hebké a teplé. Tiskl je k mým jen vteřinku a pak se mi jimi otřel o ústa sem tam.



1 komentář:

  1. Tuhle knihu mám raději než celou Twilight ságu. Iana musí milovat všichni!

    OdpovědětVymazat