pátek 12. dubna 2013

Sladká políbení (2)


Toto meme má na svědomí Syki.

Jde o to vybrat si úryvek z knihy, který je něčím romantický a přepsat jej.

Příspěvek může obsahovat spoilery

Vampýrská Akademie
Richelle Mead
Sledoval mě temným a hladovým pohledem. Pak si mě přitiskl těsně k tělu. Jednou rukou mě pohladil vzadu po krku, zabořil mi prsty do vlasů a zaklonil mi tím hlavu. Sklonil se k polibku, ale naše rty se o sebe sotva otřely.
Polkla jsem a zeptala se znovu: “Myslíš, že jsem hezká?”
Pozoroval mě s naprostou vážností, jako vždycky.
“Myslím, že jsi krásná.”
“Krásná?”
“Jsi tak krásná, až mě to občas bolí.”
Přiblížil ke mně rty, nejprve něžné a pak tvrdě a hladově. Jeho polibek mě úplně pohlcoval. Jeho ruce mi klouzaly po těle, přes boky až k lemu šatů. Sevřel v rukou látku a začal ji tahat nahoru. Tála jsem pod jeho doteky, polibky a tím, jak se mi vpaloval do úst.

Žádné komentáře:

Okomentovat