pátek 22. března 2013

Sladká políbení (1)

Toto meme má na svědomí Syki.

Jde o to vybrat si úryvek z knihy, který je něčím romantický a přepsat jej.

Příspěvek může obsahovat spoilery

 
Pokrevní pouta - Zlatá lilie
Richelle Mead
"Proč jsi to udělal? Proč si přestíral, že neumíš řídit?"
Vypadal, že se mu honí milion možných odpovědí, ale nebyl se ochoten podělit ani o jedinou. Nakonec zoufale zavrtěl hlavou. "Copak to není jasný, Sageová? Ne, samozřejmě, že není. Dělal jsem to proto, abych měl důvod být s tebou. Takový důvod, abys ho nemohla odmítnout."
To mě zmátlo ještě víc. "Ale... proč? Proč jsi to chtěl?"
"Proč?" zeptal se. "Protože díky tomuhle jsem se k tobě mohl dostat blíž."
Natáhl se a s jednou rukou kolem mého pasu a s druhou kolem krku si mě přitáhl blíž.Zaklonil mi hlavu a přiblížíl ke mě rty. Zavřela jsem oči a tála, zátímco celé mé tělo pohlcoval jediný polibek. Byla jsem ničím. Byla jsem vším. Měla jsem husí kůži a uvnitř jsem celá hořela. Tiskl se ke mně blíž a já ho objala kolem krku. Jeho rty byly žhavější a jemnější než cokoli, co jsem si dovedla představit. Zároveň byly odhodlané a mocné. Objímala jsem ho čím dál pevněji a polibek mu opětovala čím dál hladověji. Přejel mi prsty zezadu po krku a každičké místo, kterého se dotkl, jako by pulsovalo elektřinou. Ale nejlepší na tom bylo, že já, Sydney Katherine Sageová, vinna neustálým analyzováním světa kolem sebe, jsem přestala myslet.
A bylo to nádherné.   

Žádné komentáře:

Okomentovat